19 Nisan 2016 Salı

Yves Saint Laurent Touche Eclat Aydınlatıcı

Ysl Touche Eclat şüphesiz ki makyaj dünyasının en kült ürünlerinden biri. Benim de herkesin mutlaka bir kere sahip olması gerektiğini düşündüğüm bir ürün. 




Touche Eclat ile ilgili söyleyebileceğim ilk şey bu ürünün bir kapatıcı değil aydınlatıcı olduğu. Tabiki mor ya da sorunlu göz altlarınız yoksa kullanılabilir ancak mesela bende tek başına kullandığımda istediğim sonucu vermiyor.




Touche Eclat'ın incecik ve ağırlık yapmayan bir yapısı var. Gerçekten iki kat sürseniz bile göz altlarınızda hissetmiyorsunuz. 

Touche Eclat'ı yüzünüzde aydınlatmak yani ön plana çıkarmak istediğiniz yerlere uyguluyorsunuz. Ben en çok göz altlarıma ters üçgen şeklinde(Instagram videoları sağolsun), elmacık kemiklerime ve dudak üstüme uygulamayı seviyorum. 

Bu resimde de nerelere uygulandığını görebilirsiniz





Sahip olduğum renk 2,5. Sarı alttonlu bir renk şuan aydınlatmak için bana yetiyor ama bir dahakine bir açığını da alabilirim. Dağıtmak için nemli Beauty Blender kullanıyorum.







Touche Eclat dünyada her 10 saniyede bir satılıyormuş. Yani yıllardır oldukça popüler olduğunu söylemek mümkün. Her makyajseverin denemesi gerektiğini düşündüğüm artık kült olmuş bir ürün.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder