4 Temmuz 2016 Pazartesi

SAÇ RENGİMİ NASIL AÇTIM?

Herkese merhabalar,

Başlıktan da anlayacağınız üzere bugün sizlere saç rengimi, saçlarımı yıpratmadan nasıl açtığımı anlatmak istiyorum.

Loreal markasının ilk olarak krem formda ürettiği sunkiss renk açıcı jeli hepimiz denedik bazılarımız çok severken bazılarımızın saçlarında istediği performansı gösteremeyen bu jel herkesin merak konusu olduğu için hakkındaki olumsuz yorumlara rağmen hiç bir zaman albenisi ve gizemini kaybetmedi.

Krem formdaki sunkiss jeli deneyip memnun kalan tarafta yer alsamda bu yaz saç rengimi açmak istediğim zaman bu sefer markanın yeni çıkarmış olduğu sprey formda olanını tercih ettim.

Krem formdaki sunkiss gibi kokusu yine garip -,-

Çiçeksi desem değil, acımsı desem değil, acımsı çiçeksi gibi değişik bir şey ^^

Her reklamında '' saçlara zarar vermiyor '' deniliyor olsada durum öyle değil ballar -,-
Bakımı elden bırakırsanız çalı süpürgesine dönmüş saçlarınızı kurtarmak için yollar aramaya başlarsınız.

Hiç bir yanma veya kuruluk problemi olmadan sağlıklı bir şekilde saç rengimi nasıl açtığıma ve bu süreçte kullandığım ürünlere gelecek olursak,



Saç bakımında hindistan cevizi yağının önemini artık hepimiz biliyoruz.

saçlarımıza verdiği yoğun nem ile kuruluk ve elektriklenme problemini yok eden aynı zamandada besleyerek daha hızlı uzamalarını sağlayan bu mucizevi yağ benim saç rengimi açma maceramdada beni yanlız bırakmadı ^^

Peki nasıl kullandığıma gelicek olursak,

Duştan en az yarım saat önce saç diplerimden uçlarına doğru güzelce yedirerek uyguladım ve saçlarımın iyice emmesi için parmak uçlarımla masaj yaptım.

oneva markasının soğuk pres yağları için tıktık



Sıra geldi yoğun nem veren hindistan cevizi yağını saçlarımızdan arındırmaya ^^

Ben bu süre içinde şampuan olarak madam10 sayesinde keşfettiğim prosenin markasına ait olan bu şampuanı kullandım ^^

içeriğindeki özler ile saçları yumuşatmayı ve bakım yapmayı vaad eden bu şampuana ilk başta burun kıvırdım -,-

kesin köpürmez dedim ama ilk denememde yoğun bir şekilde köpürdüğünü görünce çok sevindim ^^

saçlarımdaki hindistan cevizi yağını arındırmasıyla, yağdan arındırırken kurutmamasıyla aynı zamandada dalin gibi kokmasıyla beni benden aldı.



ve gelelim mis gibi hindistan cevizi kokan Monoi Ccoconut Oil saç bakım kremine,

Gratislerde satılan bu tontik ambalajlı saç kremlerine eminimki denk gelmişsinizdir ^^

Ambalajının şirinliği kadar etkili bir ürün kendisi ^^
şampuan saçlarımı kurutmasada alışkanlık sonucu mutlaka her duşta mutlaka saç kremi kullanıyorum.

Bu krem ile diğer ürünleri destekleyerek saç uçlarımın kurumasını ve çatallaşmasını önledim.

Yapısı çok katı değil ambalajdan çıkarken zorlamıyor ama dibinde azıcık ürün kalınca zorlayacağına eminim -,-


Gelelim yazının yıldızınaa ^^


Çok iştah açıcı görünüyor ambalajı dimi ballar ^^

Ben bu spreyi, duş sonrası fazla suyunu aldığım saçlarıma pıstlatıp daha sonra kurutma makinesi ile kurutarak uyguladım ^^

İlk uygulamada çok belli olmayan bir açılma sağlasada 2. ve 3. uygulamada saçlarınızdaki farkı bariz bir şekilde görebiliyorsunuz.

şimdi ise gelelim sprey sunkiss sonrası kullandığım seruma,

ta ta ta taaa ^^

Karşınızda kokusuna bayıldığımm,

kurutma sonrası saçlarıma ışıltı veren,

Pantene elixir argan yağlı saç bakım serumu ^^

Fiyat performans açısından mükemmel olan fiyatını kuruşuna kadar hak eden bir ürün kendisi ^^
tek bir damlası ile saçlarımı besleyen bu ürün saç rengimi açma maceramda yegane dostlarımdan biri oldu ballar.

Kurutma sonrası verdiği yumuşaklık anlatılmaz yaşanır cinsten ^^

hanımlar benim saç rengi açma maceram bu şekildeydi ^^

sunkiss ile saç rengini açan memnun kalan kalmayan herkesin yorumlarını bekliyorum ^^

buraya kadar sıkılmadan okuyan tüm güzellikleri öpüyorum ^^























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder