14 Haziran 2016 Salı

L'oreal Color Riche Matte-640 Erotique Ruj

Merhaba!

Daha önce hiç L'oreal'e ait bir ruj denememiştim desem inanır mısınız? Geçtiğimiz aylarda L'oreal tarafından bir paket gelmişti Erotique ile de böyle tanıştım.


Erotique son zamanlarda Fahriye Evcen'in en sevdiği ruj olarak ünlendi. Gerçi ben de markanın yüzü olsam benim de en sevdiğim ruj olurdu orası ayrı konu :)




Bu ruj çoğu kişiye yakışabilecek bir gül kurusu. Oldukça rahat sürülüyor ve tam olarak mat bir ruj olmamasına rağmen kalıcı. Bu tonlardaki çoğu ruj gibi Erotique de dudakları daha dolgun gösteriyor. Özellikle de uygun bir dudak kalemiyle çerçevelendiğinde...




Ambalajı biraz daha kaliteli olabilirmiş diye düşünüyorum. Kesinlikle Wet'n Wild rujlar gibi sağlam olmayan, rujun kapağa bulaştığı bir ambalajı yok. Ancak altın kaplama görünümlü ambalajı daha iyi yapılabilirdi. 




Erotique son zamanlarda sıklıkla tercih ettiğim bir ruj oldu. Çok sevdiğim Nars'ın Anita rujuna da çok benziyor bunu söylemeden geçemeyeceğim. Uygun fiyatlı bir alternatif arayanlar bakabilir.




Yanlış hatırlamıyorsam L'oreal'in bu serisi 35-40 lira arası. İndirimlerde yarı fiyatına bulmak da mümkün.

Siz nasıl buldunuz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder