3 Haziran 2016 Cuma

Philips Lumea ile Sonuçlar! Gerçekten İşe Yarıyor mu? #Benimzamanım

Merhaba!

Philips Lumea'yı kullanmaya başlayalı iki ay olmuş ve sizinle son izlenimlerimi paylaşma zamanı geldi. Bu süre boyunca 4 uygulama yaptım ve Philips Lumea'yı yüzümde ve kollarımda kullandım.




  • Bana en çok gelen sorulardan birisi yüz bölgesinde kullanıp kullanılamadığıydı. Evet, Philips Lumea yüz bölgesinde yüz başlığıyla birlikte kullanılabiliyor. Ancak yaz aylarında olduğumuz için uyguladıktan sonra bir süre direkt olarak güneş ışığına maruz kalmamaya ve güneş kremi kullanmaya dikkat ettim. Herhangi bir lekelenme yaşamak istemedim.

  • Kullandığım bölgelerde tüyler ciddi anlamda geç çıkmaya ve azalmaya başladı. Daha önceden her hafta bıyık bölgesindeki tüyleri alma ihtiyacı hissederken şuan seans aralarında sadece bir kere ilk başladığımda alma ihtiyacı hissettim. 

  • Bacak, bikini bölgesi gibi bölgelerde bu sonuca ulaşmak için daha çok seans gerekebilir. Çünkü lazer epilasyon yapıldığında da ilk sonuç alınan bölgeler koltukaltı ve yüz.

  • Philips Lumea IPL teknolojisi ile çalışıyor. Yani tüyler bu sistemle tamamen bitmiyor. Tüylerin çıkışını geciktiriyor ve azaltıyor. Ayda bir rötuş uygulamasıyla tüylerin çıkmasını engelliyorsunuz. Bu sistem için modern ağda diyebilirim. 

  • Bacaklarına yani daha geniş bölgelere uygulayan arkadaşlarımda duyduğum bir sorun şarjının az dayanması. Her uygulamadan sonra şarj etmek gerekiyormuş. Yaklaşık bir buçuk saatte şarj oluyor.



Tavsiye Evi'ne beni Philips Lumea ile tanıştırdığı için çok teşekkür ederim. Gerçekten bu işlemleri ev ortamında kendimiz yapabilmemiz çok güzel. Daha fazla sorunuz varsa veya atladığım bir şey varsa aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz.

Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder