29 Aralık 2015 Salı

MAC Peaches Allık

Merhaba!

Sanırım kozmetikte en az ilgi alanıma giren grup allıklar. Genellikle,diğer ürünlerin aksine, bir allığa takıp onu aylarca kullanıyorum. Mesela geçtiğimiz 2 yıl boyunca neredeyse sadece The Balm Down Boy kullanmış ortasında büyük bir delik açmıştım. Bu yazın başından itibaren de sadece Mac Peaches'ı kullanıyorum. Pembe allık sevdamı geri plana iten bir allık oldu kendisi.




Mac'in allıklarını genel olarak seviyorum. Şık ve sade tasarımı, farklı yapılarda bulabilme imkanı nedeniyle tercih ediyorum genellikle. Allık koleksiyonumun büyük bir kısmını da Mac allıklar oluşturuyor bu sebeple.





Peaches adı üstünde tam bir şeftali tonu. Daha koyu renkte olanlar sanki yanağıma çamur sürmüşüm gibi dururken bu oldukça doğal durdu. Sheertone yapısı sebebiyle de  tek fırça darbesiyle yanağına annesinin allığını sürmüş küçük kıza dönmüyorsunuz. Rengini istediğim gibi arttırabiliyorum.




Dediğim gibi yazın kullanmaya başladığım için sıcak havalarda çok test etme şansım oldu. Kalıcılığıyla da beni oldukça şaşırttı. Bütün gün dışarıda kaldığım günler de bile akşam hala yanağımda görebiliyordum.


Peaches benim yine ortasında çukur açmaya doğru gittiğim allıklardan biri oldu. Bu ara şeftali tonlu allıkları beğenirken sizin de öneriniz varsa aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder