6 Aralık 2015 Pazar

Urban Decay Naked Smoky Far Paleti

Günaydın!

Bugün sizlere Urban Decay'in en son çıkan paleti Naked Smokey'den bahsedeceğim. Fakat bahsetmeden önce kısaca paletle ilgili hikayemi anlatacağım.




Bu paleti ilk çıktığı zaman, çıkışından çok kısa süre sonra almıştım. Daha bir kere bile kullanmamıştım ki birkaç gün sonra evde otururken kapı çaldı ve kargo geldi. Firma bana yeni çıkan bu far paletini hediye olarak göndermiş. Elimde iki tane UD Smoky ile kaldım :) Fişini de atmış olduğumdan değiştiremedim.  Bu küçük anıyı da paylaştıktan sonra paletle ilgili görüşlerimi dile getirmek istiyorum.




Smoky, bence şuana kadar bu Naked serisindeki en güzel ambalaja sahip. Mıknatıslı bir kapağı var ve tasarımı öncekilere göre daha şık.


Smokydeki renkler soğuk ve önceki paletlere göre daha koyu renkleri içeriyor. Bolca mavi, lacivert var. Farlar yumuşak ve renklerini güzel veriyor. Diğer paletlerde olduğu gibi bu palette de göz altlarına dökülme sorunu var. Göz makyajınızı makyajın son adımı olarak yapıyorsanız bu paletlerde tersten gitmenizi tavsiye ederim.

Paletteki favorilerim High, Dirtysweet, Password, Whiskey ve Combust. Bu arada daha önce hiç mavi kullanarak bir makyaj yapmamıştım. Bu paletteki Armor ve Slanted önyargımı kırdı.






Tek sürüşte verdikleri renkler ise ;








Bu da bonus olarak ben ve swatch yaparken ciddiyetim :)




Benim sevdiğim bir palet oldu, çünkü Naked serisindeki diğer paletlerden oldukça farklı. Ne kadar sıcak tonlardan daha çok hoşlanıyor olsam da bu tonları da kullanmamı sağladı. Siz ne düşünüyorsunuz?

Urban Decay Naked 2 hakkındaki görüşlerime buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Sevgiler <^3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder