14 Aralık 2015 Pazartesi

Bitenler #11

Günaydın!

Bugün sizlerle yaklaşık 2 ayda bitirdiğim ürünleri ve bunlar hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.

Yazı boyunca yanında ''*'' gördükleriniz firma gönderisidir.






Oriflame Milk&Honey Saç Maskesi: Saçı duş esnasında güzel yumuşatıyordu. Ayrıca aşırı güzel kokuyor! Yine de diğer çoğu saç maskesinde olduğu gibi tedavi edici özelliği olduğunu düşünmüyorum.

Palmolive Body Butter Nane Keyfi*: Yapısı diğer body butter serisindeki duş jellerine göre çok daha yoğundu. Kokusundan da pek hoşlanmadım bana çok yapay geldi. Bir yerden sonra kardeşime devrettim o bitirdi.

Nivea Duşta Vücut Kremi*: Özellikle benim gibi duştan sonra krem sürmeye üşenenlerdenseniz bu tarz kremler çok pratik oluyor. Yazın bana yeterli geldi ama bu mevsimde daha yoğun nem veren kremlere geçmek gerek diye düşünüyorum. 




Batieste Kuru Şampuan: Denediklerimin içinde Batiste'in en iyi çeşidi bu tropical olan. Elimdeki yedeği açtım ama o da bitince Toni&Guy'ın kuru şampuanlarından denemek istiyorum.

Eco Cosmetics Nem Veren Şampuan*: Temiz içeriğiyle ve neredeyse tamamının organik olmasıyla severek kullandığım bir şampuan oldu. Saçlarımı iyi temizledi, ağırlaştırmadı olumsuz bir tarafını görmedim. Temiz içeriğe önem verenlere öneririm. Yazısı  burada.

Biopoint Full Nutritive Şampuan*: Şuana kadar deneyip de en en çok sevdiğim şampuanlardan biri oldu. Boyalı ve işlem görmüş saçlarımı olduğundan daha yumuşak ve hacimli yaptı. Bir de sanki saçlarımın daha geç yağlanmasına yardımcı oldu. Kısacası çok sevdim!




Kruidvat Deodorant*: Benim için olması gerektiği gibi, sıradan bir deodoranttı. Bir eksisini veya ekstra bir artısını gözlemlemedim. Yine de bende daha sonrası için bir alma isteği uyandırmadı.

Oriflame The One Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyicisi: Memnunum, bittikçe almaya devam ediyorum. Göz makyajını rahat çıkarıyor, yanma da yapmıyor.

Garnier Makyaj Temizleme Suyu: Hakkında denilecek çok fazla bir şey yok :) Yine makyajımı çıkarmak için kullandığım, bittikçe alınanlardan. Bu küçük boylarını da pek sevdim. Bir yere giderken yanımızda taşımak için ideal.




Avon Supershock Siyah Göz Kalemi: Denediğim göz kalemleri içinde en syahı, en rahat sürüleni. Bir daha tercih etmeme sebebim de gözden çok çok zor çıkması, sabah uyandığımda bile kalıntılarıyla karşılaşmam...

Gülsha Gül Suyu*: Makyajım bittikten sonra pudralı görünümü almak için, bazen de beauty blenderımı ıslatmak için kullandım ve memnun kaldım. Bu tarz termal sular veya gül suları hep elimin altında.

Lapitak Tırnak Bakım Kremi*: Tırnak etlerime krem sürme gibi bir alışkanlığım olmadığından el kremi gibi kullanarak bitirdim. Yapısı vazelin gibi çok yoğundu, sadece yatarken tercih edilecek bir krem bu yüzden.


Bitenler yazılarını yazarken çok keyif alarak yazıyorum. Umarım siz de okurken benim kadar keyif almışsınızdır. Bir şeyleri kullanıp hakkını vermek, bitirebilmek kadar güzel bir şey yok bence kozmetik tutkunları için.

Sevgiler<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder