22 Aralık 2015 Salı

Son Zamanlarda Yaptığım Alışverişler (Sephora,Watsons,Tekin Acar,Gratis)

Herkese günaydın!

Bugün sizlerle yaklaşık 2 aydır almış olduğum ürünleri paylaşacağım. Her ne kadar kafamda bir kozmetik diyeti uyguluyor olsam da bu tarz yazılar yazınca aslında buna ne kadar uyduğumu görmüş oluyorum. 




İlk ürün bir Dior ruj, geçtiğimiz haftalarda erkek arkadaşım hediye olarak almıştı. Rose Declamation rengi günlük olarak çok rahat kullanılabilicek bir pembe. Detaylı yazısını yazacağım için şuan çok fazla bahetmiyorum :) Gosh'un bu rimelini Gratis bütün ürünlerde %50 indirim yaptığı zaman almıştım. Keşke almasaydım, kirpikleri sadece uzatıyor. İstediğim dolgunluğu kat kat sürsem de elde edemiyorum. Biten Wet'n Wild şeffaf kaş jelimi de geçtiğimiz hafta yeniledim. Makyaj grubundan son olarak da Oriflame'in yeni çıkan jel yapıdaki göz kalemini aldım. En sevdiğim siyah kalem Avon'un Supershock göz kalemiydi ama sanırım bunu ucunun çevirmeli olması sebebiyle bir tık daha çok sevdim. 




Uzun zamandır asit içeren bir tonik edinmek istiyorum, asitlerin cilt bakımındaki önemi tartışmasız zaten. Ne yazık ki Türkiye'de bu tarz ürünler bulmak zor, bir tek Cyrene'in bu tarz bir toniğine rastlamış ve kullanmıştım. Oysaki yurtdışında Pixi Glow tonikler, Alpha H tonikler havada uçuşuyor neyse... Ben de Clarins'in asit içeren bu toniğini aldım. Haftada 2-3 defa kullanıyorum şimdilik memnunum. Yine daha sonra Nip+Fab'in %3 glikolik asit içeren peeling'ini aldım. Bu ara bu asit sevdası bende almış başını gidiyor :)




Yanlış hatırlamıyorsam yine Gratis'in yaptığı o büyük indirimde azalmış olan kuru şampuanımı yeniledim. Yeni bir maceraya atılmayıp en memnun kaldığım çeşidinden satın aldım. 




Geçtiğimiz aylarda saçlarımın balyajlarını yenilettiğim için üst üste gelen yerler çok yıprandı ben de bu yüzden saçlarıma biraz da olsa yarayacak bir maske almak istedim. Tedavi ediyor mu daha tam emin değilim ama saçlarımı normalden daha yumuşak yapıyor. Daha hakkında ne düşüneceğime tam olarak karar veremedim bakalım...

Benim 2 aylık kozmetik alışverişim bu şekildeydi, kendimi frenlemiş halim bu iyi mi kötü mü bilmiyorum :)

Görüşmek üzere!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder