25 Kasım 2015 Çarşamba

NARS Audacious Lipstick || Anita

Merhaba!

Ben bir ruja çok fazla para vermeyi anlamsız bulan tarafta olsam da bazen bir bakmışım çoktan almış oluyorum :)

Belki hatırlayanlarınız vardır, geçtiğimiz yıl Makyaj Trendi yılbaşı kampanyası olarak 3 al 2 öde yapmıştı. (Nars, Shesido, Make up Forever satan bir site) Ben de bu kampanyadan faydalanıp Nars transparan sabitleme pudrası, Nars kapatıcı ve Audacious serisinden bu ruju almıştım.




Bu seride 40 farklı renk bulunuyor ve kendinize uygun rengi bulmamanız neredeyse imkansız. Rujun en sevdiğim özelliği yapı olarak daha önce kullandığım diğer rujlara benzememesi. Sürümü çok kolay, opak ve ne çizgilere doluyor ne de dudakları kurutuyor. 


Satin bitişli bir ruj olan Anita, her zaman kullanılabilecek joker bir renk. Gözlemlerime göre de serinin en çok satan rujlarından birisi. Anita'nın herkeste pembeliği ağır basarken, benim dudaklarımda kahverengiliği daha çok ortaya çıkıyor.



Kalıcılık konusunda beni tatmin etti diyebilirim çünkü en kalıcıyım diyen ruj bile benim dudaklarımda 2 saatten fazla dayanmıyor. Dudaklarımı hiç rahat bırakmamama borçluyum. Bu yüzden kalıcılığı da bu civarda oldu bende.




Bu da geçtiğimiz haftalarda instagramda paylaştığım bir fotoğraf. Anita Mac'in Brave isimli rujuna o kadar benziyor ki! Evet yapı olarak Nars kesinlikle daha iyi, ama bu yapı farkının neredeyse iki katı bir fiyata mal olacağını düşünmüyorum.




Kısaca özetlemek gerekirse, evet bence çok güzel bir ruj ama çok bu gerekli diye soracak olursanız bence çok da gerekli değil Mac gibi bir alternatifi varken. Bu yüzden elimdeki iki ruj da bitince Mac Faux veya Twig denemeyi düşünüyorum.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder