3 Nisan 2016 Pazar

MART AYI BİTENLER KULÜBÜ



Pırıl Pırıl güneşli bir günden herkese merhabaaa ^^

Bugün sizlere mart ayında kullanıp bitirdiğim ürünlerden bahsetmek istiyorum. hangi ürünleri sevdim hangi ürünleri sırf bitsin diye kullandım hadi beraber inceleyelim ^^



La Roche Posay Toleriane Gel Mousse  : Bir la roche hayranı olduğumu minimki biliyorsunuzdur :) bu ay kullanıp bitirdiğim yüz yıkama jeli ise yine aynı markanın hassas ciltlere özel olarak ürettiği seriden normal ve karma ciltler için uygun olan jel temizleyicisi oldu :) bu seriden daha önce kullandığım krem temizleyiciye göre daha yumuşak olsada temizelemesini sevdim :) Açıkçası bu kadar memnun kalıcağımı sanmıyordum :) Kış aylarında tekrar alabilirim :)

Rituel De Beaute Burun Bantları : Bim mağazalarına gelen uygun fiyatlı bu bantları bir çoğumuz denedik ve çok sevdik eğer hala denemeyen varsa en kısa zamanda bir şans verin derim :)

Loreal Elseve Mucizevi Yağ Krem Form : Malesef pek anlaşamadık krem formdaki mucizevi yağ ile :) sıvı yapısı nedeniyle istediğim ayarda alamadım ve fazlası ağırlık yapmaya başlayınca bitsin diye kullanmaktan başka çare kalmadı -,-

Funda Bebe Kolonyası : Ellerimi yıkama ihtiyacı hissettiğim anlarda mis kokusuyla imdadıma yetişen kolonyam malesef mart ayında benden ayrıldı :) en kısa zamanda tekrar alınacaklar arasında :)

Eyfel K138 parfüm :  Avon Wish Of Love parfümün eyfel versiyonu olan bu parfümün kokusuna bayılıyorum :) avonun parfümü tenimde kalıcı olmayınca birde bu şekilde denedim ve gerçekten çok kalıcı olduğunu fark ettim :) tekrar alınacak :)

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : Artık bilmeyen yoktur diye umuyorum :) hemen yenisi açıldı :)

Vichy Termal Su : Son zamanlarda severek kullandığım termal suyum :) yüz yıkama jeli sonrası maske öncesi ve sonrası hep elimde ve yedekleri sırada bekliyor desem ne kadar sevdiğimi anlatmış olurum sanırım :)

Blistex Med Plus : Kuruyan dudakların can dostu ^^ Eğer çabuk kuruyan dudaklara sahipseniz mutlaka alın ve deneyin derim :) akşam sürüp uyuduğunuzsa sabaha yumuşacık dudaklara uyanıcaksınız :)

CLC Göz Kremi : morluk, kırışıklık, ve şişlik karşıtı bu kremi severek kullandım. Göz altı şişliklerim büyük oranda azaldı ve morluklarım oldukça hafifledi :) eğer göz altı torbalarınızdan şikayetçi iseniz mutlaka deneyin derim :)

Lorel True Match Concealer : Koyu göz altlarına sahipseniz size önereceğim en güzel ve uygun fiyatlı kapatıcı bu olur :) şimdiye kadar kullandıklarım arasında en güzel sabitlenen çizgilere dolmayan ve koyu göz altlarımı kapatan kapatıcı bu tatlılık oldu :)

Gelicek Yazıda Görüşmek Üzere :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder