28 Mart 2016 Pazartesi

Scholl Velvet Smooth Elektronik Tırnak Törpüsü

Herkese merhaba!

Bugün sizlere son zamanlarda televizyonda reklamlarda sıkça reklamı dönen bir ürün hakkında düşüncelerimi paylaşacağım. Geçtiğimiz yıl piyasaya sürülen Scholl ayak törpüsü hiç ilgimi çekmemişken elektronik tırnak törpüsünü görür görmez merak etmeye başladım. Kozmium sayesinde de ulaştım.




Aradığım ürünleri bulabilmem, stok sorununun olmaması ve kargonun uygun olması sebebiyle Kozmium online alışverişte son zamanlarda benim için öne çıkan bir site. Ürünlerin son kullanma tarihleri konusunda da hassas olduklarını söylemeden geçmek istemiyorum, en hassas olduğum noktalardan biri.




Scholl'a geri dönecek olursam, paketi açtığınızda cihazın gövdesi ve 3 tane farklı başlıkla karşılaşıyorsunuz. Başlıklar kolayca oturuyor. Birinci başlık tırnağınızı törpülemeye, ikincisi tırnak yüzeyini düzeltmeye ve pürüzsüzleştirmeye, üçüncüsü de tırnağınızı parlatmaya yarıyor.  Hani aynı şu 4 taraflı törpüler gibi. Törpü kısmı özellikle ayak tırnaklarında çok pratik.  Bu arada evet ürün içinde pil ile beraber geliyor :)




Üçünü de bu belirtilen sırayla kullandığımda kendimi sürekli tırnaklarıma dokunurken buldum. Öyle ki birkaç gün oje sürmedim o parlaklığı bana yetti. Kullanınca tırnak yüzeyiniz de sanki cila sürmüş gibi pürüzsüz ve parlak oluyor.

Düzenli kullanıldığında bu parlaklığın ve pürüzsüzlüğün daha da uzun süreceğini düşünüyorum. Buna ek olarak yine de bu tarz bir ürünün sürekli(iki,üç günde bir) kullanılmaması taraftarıyım. Tırnak yüzeyine zararı olabilir o şekilde kullanıldığında. 

Uygulanmış hali




Scholl Velvet Smooth Elektronik Tırnak Törpüsü şuan Kozmium'da %30 indirimde. Almayı düşünen varsa güzel bir fırsat.

Görüşmek üzere! :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder