2 Mart 2016 Çarşamba

Moshos Garden Acapella Refreshing Toner

Merhaba :)

Moshos Garden ürünlerinden her seferinde ne kadar memnun olduğumu dile getiriyorum. Acapella tonik de yine beni yanıltmayan ürünlerinden biri oldu. Şurada bir başka sevdiğim toniğinden de bahsetmiştim. Onun bitmesiyle birlikte Acapella'yı kullanmaya başladım.




Makyajımı çıkardıktan ve yüzümü yıkadıktan sonra nemlendiriciden önce son adım olarak kullanıyorum. Hem cildimi yatıştırıyor hem de cildimde bir makyaj kalıntısı varsa onu temizliyor.

Cildimi kurutmadı veya herhangi bir soruna yol açmadı. Yalnız alışması biraz zor bir kokusu var onu söylemeliyim. Kokulara karşı çok hassas olanlar hoşlanmayabilir. Grande Soothing Toniğin kokusunu daha çok sevmiştim.

Ürün 200 cc ve uzun süre gidiyor.





Alkol içermeyen, yüzünüzü yakmayan hafif bir tonik arıyorsanız önerebilirim.

İçeriği ise şu şekilde;

Aqua, Helichrysum Italicum (Immortelle) Extract, Tilia Cordata (Linden) Flower Extract, Lavandula Officinalis (Lavender) Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Panax Ginseng (Ginseng) Root Extract, Grapefruit Seed (Citrus Grandis) Extract, Lavandula Hybrida (Lavender) Water, * Sodium PCA, Ascorbic Acid

Moshos Garden'ın en çok tercih edilmesinin başlıca sebeplerinden biri tabiki :) ;

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder