23 Mart 2016 Çarşamba

MAC Velvet Teddy Mat Ruj

Makyajda en dayanamadığım ürün ruj olunca haliyle deneyimleyip yazdıklarım da ağırlıklı olarak rujlar oluyor :)

Şuana kadar denediğim ve en çok memnun kaldığım rujlar Mac markasına ait. Bunun sebebi hemen hemen aklıma gelebilecek her renkte ve yapıda rujları bu markada bulabilmem. Sade ve şık tasarımları da artısı.

Velvet Teddy'i geçtiğimiz kış aldım. Kinda Sexy mi Velvet Teddy mi derken mağazada ikisini de denettirip Velvet Teddy de karar kılmıştım.




Velvet Teddy Mac'in mat yapıdaki rujlarından. Markada denediğim tek mat ruj bu olmasına rağmen dudaklara oldukça kolay uygulandığını, Golden Rose Velvet Mattelardaki gibi tebeşirimsi yapıda olmadığını söyleyebilirim.




Velvet Matte ''kahve alt tonlu koyu bej'' olarak tanımlansa da benim dudaklarımda daha çok kahverengiye dönük duruyor. Daha esmerlerde nude durduğunu da gördüm. Burada yine ten ve dudak renginin ne kadar belirleyici olduğunu görüyorum :)

Mat olduğu için de oldukça kalıcı bulduğum bu ruj özellikle sonbahar'a çok yakışıyor. Benim için havalar ısındığında,dudaklarımda daha koyu durmasından dolayı, çekmeceye konan rujlar kategorisinde yer alıyor.



Siz Velvet Teddy'i nasıl buldunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder