5 Şubat 2016 Cuma

Bitenler #12

Herkese günaydın, bugün sizlerle iki, iki buçuk ayda bitirdiğim ürünleri paylaşacağım. Bu sefer, biraz da unutkanlıkla, bitirdiğim birkaç ürünü çöpe atmışım. Bunların arasında duş jeli, lip balm, deluxe boy ürünler vardı. 

Geçen aylardaki performansıma baktığımda daha az ürün var, ancak bu seferkiler bitirmesi daha zor, uzun süren ürünler olduğu için de mutluyum.

Yazı boyunca yanında ''*'' görecekleriniz firma gönderisidir.




Moshos Garden Grande Soothing Tonik*: Sevdiğim, cildimde herhangi bir soruna yol açmayan bir tonık oldu. Kokusunu da çok sevmiştim ıhlamur gibiydi. Şuanda da aynı markanın Acapella toniğini kullanıyorum. 

Bioderma Sensibio h20: Hakkında çok fazla konuşmama gerek yok :) Yalnız Garnierin misel suyunu keşfettiğimden beri onu kullanıyorum.

Dermologica Daily Microfoliant*: Çok sevdiğim, cildimi aydınlatan bir peelingdi. Toz kıvamındaydı ve ıslatınca macunumsu bir hal alıyordu. Duşta tuttuğum ve kapağını açık unuttuğum için içerisinde yarısından fazla ürün olmasına rağmen kullanılamaz hale geldi. Bir de bu ürün çok pahalı 250 lira(belki daha fazla?) diye hatırlıyorum. Kısacası şurada yazmış olduğum peeling ile yoluma devam ediyorum.




Pantene Saç Kremi*: Geçtiğimiz ay bunun şampuanını da bitirdik sanırım ama atmışım. Sıradan bir saç kremiydi. O anlık yumuşattı ve saçlarımın kolay taranmasını sağladı. Şampuanı da aynı şekilde öyleydi. Temizliyor ancak ekstra bir yumuşaklık vs vermiyor.

Prozinc Summer Time Shampoo*: Saçları yumuşatan, güzel kokan bir şampuan. Yazın kullanmadığım için ''Summer Time'' etkisini göremedim. Önümüzdeki yaz alabilirim bu yüzden.




Bourjois Healthy Mix Fondöten: Çook uzun bir zamandır bendeydi. Ben de bu seneki project pan planlarım doğrultusunda kullanıp bitirmeye karar verdim. Sevdiğim, Türkiye'de satışı olsa tekrar alacağım bir ürün olurdu. Hafif nemli bitişiyle uzun zaman favorim olmuştu.

Nars Sheer Glow Fondöten: Yazısını yazamadan ürünü bitirdim :) Yaklaşık 2 senedir benimleydi. Şimdiye dek denediğim ve en memnun kaldığım fondötenimdi aynı zamanda kendisi. ''Bence'' yüksek kapatıcılıkta, kalıcılığı yüksek ancak yine de doğal duran, satin yapıda bir fondötendi. Kesinlikle ileride tekrar alacaklarım arasında.

Loreal True Match Kapatıcı: Yüksek örtücülükte, gözaltlarımda ağır durmayan bir kapatıcıydı. Denediğim en iyi drugstore kapatıcı diyebilirim. Mutlaka yenisini alırım. Bu arada rengim 4 numara.




Loreal Volume Million Lashes Rimel: İlk başlarda memnun kalsam da sonradan kirpiklerimi birbirine yapıştırmaya başladı sanki bilemedim. Tekrar almam...

Wet'n Wild Kaş Rimeli: Kullandığım üçüncüsü. Bitirdikçe alıyorum, sürmeden evden çıkamıyorum daha ne diyeyim :) Kaşlarımı doldurduktan sonra olmazsa olmazım.

Mac Brave Ruj: Sonunda bitti! 1,5 senedir bendeydi ve sürekli bunu kullandım neredeyse. Çok zarif, klas bir renkti bence. Gül kurusu, pembe tonlarında mat,satin yapıda ruj arayanlara öneririm. Beni bu rujla tanıştıran Reyyan'a da buradan sevgilerimi yolluyorum <3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder