2 Şubat 2016 Salı

Nip+Fab Glycolic Scrub Fix || Yüz Peelingi

Herkese merhaba!

Cilt bakımında peeling benim için çok yakın bir zamana kadar olmazsa olmaz bir adım değildi. Açıkçası bir etkisi olduğunu da düşünmüyordum. Daha önce kullandığım peelinglerin (Kiehl's Pineapple&Papaya Peeling de bunların arasında) cildimle gözle görülür bir etkisini görmedim. Bir çeşit yüz yıkama jeli klasmanındaydılar benim için. Bir tek Dermalogica'nın toz şeklindeki peelingini onlardan daha çok sevmiştim.

Cilt bakım ürünlerinde asitlerin önemini farkettiğimden beri Watsonslarda satılan Nip+Fab markası da yavaş yavaş ilgimi çekmeye başladı. Yanlış hatırlamıyorsam Kylie Jenner'ı kullanarak başarılı bir pr çalışması yürüttüler ve bence popüler olmasının sebeplerinden biri de bu. Nip+Fab Glycolic Scrub Fix %3 glycolic asit içeriyor.


                                                        


Asitlerin cildi yenileyici, cildi aydınlatıcı özellikleri var. Bir fındık büyüklüğünde elime alıp ıslattığım yüzüme yaklaşık bir dakika boyunca uyguluyorum. Cildimin kullanır kullanmaz daha yumuşak olduğunu hissedebiliyorum. Yani sadece yüzümü bir yıkama jeliyle yıkamışım gibi hissettirmiyor bana. Gerçekten temizlediğini düşünüyorum. Ancak cildiniz çok sivilceliyse bu tarz bir peeling önermem. Greyfurtlu, limonlu hafif bir kokuya sahip.
İçerik konusundan pek anladığımı söyleyemem ancak ilgilenenler için bir fotoğrafını da ekliyorum.




Eklemem gereken en önemli noktalardan biri de bu peelingin nazik bir peeling olmadığı. İçindeki tanecikleri oldukça sert ve bu yüzden kuru, hassas ciltlerin kullanımına uygun olduğunu düşünmüyorum.




Şimdi de yine aynı markanın yüz pedlerinden almak istiyorum. Onun hakkında da çok güzel şeyler duydum. Bu markanın daha yüksek oranda asit içeren, yani daha etkili ürünleri de var. Umarım Watsons onları da getirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder