3 Kasım 2015 Salı

Golden Rose Velvet Matte Rujlar || 27&25

Merhaba! :)

Uzun bir süredir düzenli olarak yazamıyorum ama artık bunu bir rutine oturtmak, sadece makyaj değil farklı konularda da yazmak istiyorum. Bugün de geri dönüşümü bir süredir severek kullandığım Golden Rose Velvet Matte rujlar ile yapmak istedim.

Velvet Matte'ları uzunca bir süredir çok merak ediyordum ama deneme fırsatı bulamamıştım. Birden bire bu kadar ünlü olmalarının sebebi de yapılarının Mac'in mat rujlarına benzetilmesi ve renk seçeneğinin çok fazla olmasıydı.




Benim seçtiğim renkler ise 27 ve 25 numaralar. 27 numara Mac'in meşhur Kinda Sexy rujuna muadil gösteriliyor. 25 numara ise yine Mac'in kiremit kırmızısı ruju Chili'ye muadil.




Bu yıla kadar mat ruj kullanmayı sevmeyen ben artık her rujum mat olsun istiyorum. Mat rujları seviyorsanız muhtemelen Velvet Matteları da seviyorsunuzdur. Ambalajları biraz daha kaliteli olabilirmiş diye düşünmüyorum değilim. Onun dışında gerçekten de adının hakkını veriyor. Oldukça mat ve kalıcı rujlar bunlar. Fakat çok mat olmasından dolayı da dudakta durdukça kuruma yapabiliyor.

27 numara çok güzel bir şeftali nude tonu. Son zamanlarda hangi ruju süreceğime karar veremediğimde elim hep 27'ye gidiyor.




25 numara ise çok hoş bir kiremit kırmızısı. Chili'yi almak aklımda vardı ama rengin bana yakışıp yakışmayacağından emin olamadığım için önce bunu denemek istedim. Gerçekten kışın sıklıkla kullanabileceğim bir renk. Kırmızı ama fazla iddialı değil, günlük kullanıma da uygun.




Üstte 27, altta 25 numara.




Son olarak ekleyeceğim şey ise Velvet Matte'ların her renginin Gratiste, Watsonsta bulunmaması. Belirli renkler var ama oralarda benim aldığım renklere hiç denk gelmedim. Ben Golden Rose standından satın aldım ama online sitesinde de bulabilirsiniz.

Sizin bu seriden favori renkleriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder