13 Nisan 2016 Çarşamba

Marebelis Klinik'te Hydrafacial Yaptırdım || Hydrafacial Nedir? Klasik Cilt Bakımından Farkı Nedir?

Herkese merhaba,

Cilt bakımı geçtiğimiz yıla kadar benim için olmazsa olmaz değildi. Fakat ne zamanki burnumdaki siyah noktalar, alnımdaki komedonlar baş gösterdi o zaman nispeten düzenli gitmeye başladım. Her cilt bakım seansı benim için adeta kabus oluyor çünkü yüzüm mayın tarlasına dönüyor. Siyah noktaların, sivilcelerin sıkılması cildimi mahvediyor ve daha sonra bazıları da sivilceye dönüyordu. Farklı merkezlerde cilt bakım maceralarım oldu ve çoğu kötü bitti ( yazının devamına fotoğrafını ekleyeceğim) 

Geçtiğimiz günlerde Hydrafacial diye bir uygulama duydum. Amerika'da oldukça popüler olan bu uygulama Türkiye'de son bir yıldır popülermiş. Klasik cilt bakımından çok çekmiş biri olarak bu işlem için Nişantaşında bulunan Marebelis Kliniğe gittim.

Peki Hydrafacial Nedir?

Klasik cilt bakımından farklı olan Hydrafacial'da cildinize buhar verilip herhangi bir sıkma işlemi yapılmıyor. Cildi sadece üstten temizlemek yerine derinlemesine temizlik yapıyor. Zaten işlemden önce aldığım bilgiye göre de bu medikal bir uygulamaymış. Düzenli uygulamada lekeleri gidermeyi, kırışıkları açmayı, ciltteki sebumu dengelemeyi ve problemleri ortadan kaldırmayı vaad ediyor. Hydrafacial'da  öncelikle özel başlıklarla cilde vakum etkisi yaratarak cildi kirden, aşırı yağdan, siyah noktalardan ve birikmiş ölü hücrelerden arındırılıyor. Bu esnada, basınçlı bir püskürtme tekniğiyle gözeneklere gerekli nem, mineral ve antioksidanlar verilmiş oluyor. Yeni nesil cilt bakımı olarak tanımlanan bu sistemde en son cildin ihtiyacına uygun asitli bir solüsyon hazırlanıyor(asit oranı cildin durumuna göre ayarlanıyor) ve led ışıklar tutuluyor.



Fotoğraftan da neredeyse işlemin sonuna gelmiştik ve yüzümde burnumdaki kızarıklık dışında hiç bir sorun yoktu. Bu da benim cildimin çok hassas olmasından kaynaklanıyormuş. İşlemden sonra cildimin adeta nefes aldığını hissettim. Gerçekten temizlikten pırıl pırıl parlıyordu :)




İşleme başladığımızda haznedeki su berraktı. İşlem sonunda yani cildin derinlemesine temizlenmesinden sonra bu hali aldı ( İçinde siyah noktalarımı gördüm, hayır abartmıyorum :) )

İşlemde kullanılan cihaz ise bu;



Bir de, yazının başında söz verdiğim gibi, sonbaharın başında yaptırmış olduğum klasik cilt bakımından sonraki fotoğrafımı eklemek istiyorum. O kızarıklıkların çoğu daha sonra sivilceye döndü. Sıkma yöntemi hem ciltte iz bırakıyor hem de cildin elastikiyetini kaybetmesine yol açıyor. Bu yüzden bir daha eski yöntemleri tercih etmeyeceğim.




Dediğim gibi, ben bu işlem için Nişantaşında bulunan Marebelis Kliniği tercih ettim. Ortamdan ve hizmetten de çok memnun kaldım. 

Uygulamanın fiyatı 500 lira, fakat Mastercard sahiplerine 30 Haziran'a kadar %30 indirim var. Fırsatı incelemek isterseniz burayı tıklayabilirsiniz. Ben bu zamana kadar tekrar yaptırmayı düşünüyorum :)

Sevgiler








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder