17 Aralık 2015 Perşembe

Gülüşünüz Aynanızdır || Dentway Diş Kliniği

Merhaba :)

Şuan bu yazımı okuyorsanız muhtemelen siz de benim gibi kozmetik ürünlerine, cilt bakım ürünlerine oldukça meraklısınızdır. Peki markaların çıkardığı sezonluk koleksiyon ürünlerini bile bu kadar sıkı takip ediyorken diş sağlığımıza ne kadar önem veriyoruz?

2 sene ortodontik tedavi görmüş biri olarak son yıllarda diş sağlığıma hiç olmadığı kadar özen gösteriyorum. Düzenli olarak kontrole gidiyorum ve dişimde gördüğüm en ufak bir sorunda hemen dişçiye gidiyorum. Tahmin edersiniz ki güvenilir, memnun kalacağımız bir diş kliniği de bulmak oldukça zor.

Ben de bugün sizlere İstanbul Anadolu yakasında  bulunan bir diş kliniğinden bahsedeceğim.
Dentway Kliniği Suadiye'de bulunuyor ve içinde diş ile ilgili aklınıza gelebilecek bütün hizmetler veriliyor.



Anadolu yakası diş doktoru'da implattan çocuk diş doktoru'na kadar her türlü hizmeti bulabilirsiniz. Özellikle implant diş tedavisinde çok hassas bir konu olduğundan güvebilir bir yer bulmak zor olabiliyor. Suadiye Diş Hastanesinde implant fiyatlarını öğrenmek için siteyi ziyaret edebilir, ayrıca siteden çocuk diş hekimliği hakkında bilgi alabilirsiniz. 






Konusunda uzman, en iyi diş doktorları için kliniği internet sitesini inceleyebilir, dişle ilgili bir sorununuz varsa daha fazla ertelemeden tedavinize başlayabilirsiniz.

Kliniğin web sitesi için www.dentway.com.tr'i ziyaret etmeyi unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder