18 Temmuz 2016 Pazartesi

Bitenler #14

Geçtiğimiz yaklaşık bir buçuk ay fazla ürün bitirememiş olsam da yazmak istedim, fazla birikince dayanamayıp hepsini atmaktan korkuyorum :) Neler bitirmişim bir bakalım.






Moshos Garden Ultra Facial Wash Gel: Moshos Garden'ın çoğu ürününden memnun kaldığım gibi bundan da kaldım. Bir kere kokusu muhteşemdi! Mis gibi limon kokan jel kıvamında bir yüz yıkama jeli. Kullanmak keyifliydi cildimde de herhangi bir soruna yol açmadı, aklımın bir köşesinde.

La Roche Posay Termal Su: Termal sular makyaj masamdan eksik olmuyor. Kimi zaman duştan sonra yüzümdeki gerginliği almak için  kimi zaman da beauty blenderımı ıslatmak için kullanıyorum. Bundan sonra Bioderma'nın şu yeni çıkan uv korumalı termal suyunu denemek istiyorum.




Oriflame Activelle Deodorant: Sanırım bunlardan 3 tane bitirdim. Fakat yazın bana yeterli gelmediğini farkettiğim için başka bir deodoranta geçtim. Kışın tekrar şans verebilirim çünkü kokuları çok güzel, temiz.

Matrix Exquisite Oil Saç Bakım Yağı: Saç bakım yağları da benim için olmazsa olmazlardan. Nasıl ojeden sonra top coat sürmeyi atlayamıyorsam duştan sonra da bunu atlayamıyorum :) Bu yağdan çok memnun kaldım bana yaklaşık bir buçuk sene gitti. Matrix'in saç bakımında güvenilir bir marka olduğunu biliyordum ve beni yanıltmadı. Çok güzel bir yasemin kokusu vardı. Elimde şuan Pantene var ona geçtim. Yeni şeyler denemeyi sevdiğimden şuan için tekrar almam ama aklımda. 




Maybelline Age Rewind Kapatıcı: Sanırım en sevdiğim kapatıcı, neden hala bunu Türkiye'ye getirmiyorlar anlamış değilim. Ucundaki sünger aplikatör sayesinde çok rahat uygulanıyor. İnce ve kapatıcılığı ortadan yüksek bir kapatıcı. Önümüzdeki ay yurtdışına gideceğim kısa bir süreliğine, kesinlikle stoklayacağım!

Essence Teddy Göz Kalemi: Sevdiğim kahverengi bir göz kalemi. İkincisini bitirdim. Hafif ışıltılıydı. Mac'in Teddy göz kalemine çok benziyor. Bir dahakine Urban Decay'in veya Makeup Forever'ın kalemlerini deneyeceğim.

Cecile Kaş Kalemi: Kaşlarımı neredeyse her gün doldurmama rağmen abartmıyorum bu kaş kalemi bana 1.5 sene gitti. Çok çok memnun kaldım. Rengi çok doğaldı, doldurduğumda kaşlarım doğal duruyordu. Rastlarsam mutlaka tekrar alırım. Gratiste, Watsonsta Cecile'in bazı ürünleri var ama buna denk gelmedim. Şuan Maybelline ve Anastasia Beverly Hills'in kalemlerini kullanıyorum.




Pot'o Miracle Lip Balm: Nane kokulu dudaklarıma iyi gelen bir lip balmdı. Elimi sürekli kavanozun içine sokma fikrini hiç sevmiyorum sadece. Bu yüzden tekrar almam. Elimde bir de güllüsü var açılmayı bekleyen. 

The Body Shop Vitamin E Göz Kremi: Aradığınız şey sadece nem ise güzel bir krem. Fakat Kiehl's ın şu meşhur avakodulu göz kremi kadar da nem vermiyor. Yine tercih edebilirim fakat sanırım bir süre Kiehls ile devam edeceğim. Bir yandan da içeriği çok hoş olmadığı için içim rahat değil o ayrı konu. 

Chloe Parfüm: En sevdiğim parfümlerden biri. Chloe'nin her parfümü gibi çok temiz kokuyor ve aynı zamanda çok şık. Zaman geçtikçe üstü karardı yalnız orasını anlamadım. Tekrar alırım bir süre sonra. 

Görüşmek üzere!









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder