2 Mayıs 2016 Pazartesi

Miss W Trendy Box 12'li Far Paleti

Herkese merhaba! :)

Far paleti sevmeyen bir kozmetiksever yoktur diye düşünüyorum. Özellikle her rengin elimizin altında bulunması açısından çok iyi oluyorlar. 

Miss W markası yaşam dükkanında satılan bir marka. Yaşam Dükkanında satılan her marka gibi bu da temiz ve organik içeriğe sahip. Son zamanlarda bu farkındalığın artmasıyla cilt bakımında temiz içerikli ürünlerin sayısı arttı fakat makyaj konusunda seçeneğimiz daha az. 




Bu far paletinin en sevdiğim yönlerinden biri ihtiyacımız olabilecek her rengi içinde barındırması. Hem gündüz hem gece makyajı yapılabilir. Göz makyajına zemin oluşturabilecek ve geçiş rengi olabilecek renkler de mevcut.




Renklerin pigmentasyonu değişiklik gösteriyor. Fakat genel olarak baktığımda renk vermiyor, kötü diyebileceğim bir renk yok. En güzel renk verenler sedefli olanlar. Benim gibi doğal tonlarda makyajı seviyorsanız siz de seversiniz diye düşünüyorum. Özellikle yumuşak olan renkler göz altına dökülme yapabiliyor.






İlk renk göz makyajına zemin oluşturabilecek mat bir ten rengi. Benim çoğu zaman sür çık yaptığım bir renk. İkinci renk ışıltılı bir kırık beyaz. Üçüncü renk benim paletteki en sevdiğim olan rose gold. Bu renk çok fazla karşımıza çıkan türde bir renk değil ve renk vermesi çok güzel! Dördüncü renk mat bir sütlü kahve. Geçişler için ideal.




Beşinci renk hafif lilalık içeren bir taupe. Altıncısı ışıltılı bir kahverengi, yine en çok sevdiklerimden. Paletin yıldızı ise bence yedinci sıradaki bronz. Böyle bir renk verme, böyle kremsiliğe az rastlanır. Krem far sürüyorum gibi hissettiriyor. Bundan sonraki renk kahverengi-yeşilimsi bir renk.




Son sıradaki renkler de yine bir sütlü kahve, kahverengi ve mat bir siyah. Bunlar da yine temel göz makyajında kullanılabilecek renkler. Ben genelde koyu renkleri direkt göz kapağıma sürmek yerine bir fırça ile kirpik dibime sürüp dağıtıyorum. Keskin hatları fazla tercih etmiyorum.




Miss W far paleti hem temel renkleri barındıran hem de içinde rose gold, bronz gibi çok güzel renkleri barındıran bir palet. Makyajda da temiz içerikli ürünleri seviyorsanız Miss W Trendy Box far paletine bakmanızı öneriririm.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder