18 Mayıs 2016 Çarşamba

Uygun Fiyatlı Far Önerisi || Maybelline Color Show Far-34 Lustrous Beige

Günlük hayatta sürekli göz makyajı yapan biri hiç olmadım. Çoğu zaman tek bir renk far ve rimel benim için yeterli oluyor. Eğer bu şekilde bir makyaj yapacaksam tercihimi ya ten renginden ya da kendinden ışıltılı, yanar döner bir fardan yana kullanıyorum doğal tonlardan şaşmamak kaydıyla :)


Bu kış tanıştığım Maybelline Lustrous Beige de öyle bir far. Hem de oldukça uygun fiyatlı!




Rengini biraz koyu bir şampanya olarak tanımlayabilirim. İçindeki bejliği ve kahveliği de net olarak görebiliyorsunuz. Far kendinden ışıltılı olduğu için bu tarz farları en çok parmağımla uygulayıp katlanma bölgesini bir fırçayla dağıtmayı seviyorum. Fırçayla uygulayınca ambalajda gördüğümüz rengi elde edemiyoruz.




Far bazıyla kullandığımda kalıcılığı daha yüksek, ama altında bir baz( kapatıcı veya far bazı) yoksa bu kadar uzun süre kalacağını düşünmüyorum. Ayrıca aydınlatıcı olarak da çok hoş durduğunu söylemem gerek!




Ambalajı oldukça kompakt, son iki yazıdır da ambalajlara takmışım :) , ama daha kaliteli bir ambalaj yapılabilirdi diye düşünüyorum. Düşürdüğümde kırılacak izlenimi veriyor bana sanki biraz...




Lustrous Beige benim kullanmaktan keyif aldığım, tembel günlerin kurtarıcısı, sür çık bir far. Şuan Cosmeticada da indirimdeymiş. İndirimli fiyatı da 8,90. Bu fiyatı kesinlikle hak ediyor. Bir deneyin derim.

Görüşmek üzere!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder