3 Mayıs 2016 Salı

Philips Lumea İle İlgili İlk İzlenimlerim #benimzamanim

Philips Lumea ile yaklaşık iki buçuk haftayı geride bıraktım. Bu sürede gözlemlediklerimi sizlerle kısaca paylaşmak istiyorum. Bu süreçte cihazı 2 kez kullandım. Bakalım Philips ile evde epilasyon deneyimim nasıl geçmiş?




Philips Lumea'yı kullanmadan önce 1 saat 40 dakika şarj etmeniz gerekiyor. Sonrasında kıl renginize ve cilt renginize uygun ayarı yapıp deneme atışı yapmanız öneriliyor. Böylece cildinizde herhangi bir reaksiyona sebep olup olmadığını görmüş oluyorsunuz.

Cihazın 5 ayarı bulunuyor. Ben dördüncü ayarda kullanmayı tercih ettim. Seanslarınız ilerledikçe derecesini arttırabilirsiniz. Uygularken herhangi bir acı duyulmuyor, bir sıcaklık hissediyorsunuz. Bu sıcaklık makine ısındıkça artıyor. Bu yüzden daha hassas bölgelere önce uygulanabilir.




Yüz ve vücut için iki ayrı başlığı bulunuyor. Ben Philips Lumea'yı yüzümde ve kollarımda kullandım. Yüzümü 1 dakikada kollarımı ise yaklaşık 3 dakikada hallettim. Eliniz alıştıktan sonra daha rahat atış yapmaya başlıyorsunuz. Kullandığım süre boyunca ilk başta şarj etmem dışında sonra şarj etmedim. Fakat daha geniş bölgelere uygularken aralarda şarj etmeniz gerekebilir.




Henüz ikinci uygulamam olduğundan tüylerde herhangi bir incelme veya azalma gözlemlemedim. Ancak yüz bölgemdekiler normalden daha geç çıktı ikinci uygulama sonrası. Üçüncü uygulama ve sonrasında daha net konuşabileceğimi düşünüyorum.

Philips Lumea ile bir sonraki güncelleme yazısında görüşmek üzere :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder