23 Mayıs 2016 Pazartesi

Bitenler #13

En son bitenler yazalı 4 ay olmuş. Kimi zaman 1 ayda çok fazla ürün bitirebilirken kimi zaman da aylarca sadece bu kadar birikiyor :) Cilt bakım ürünleri ağırlıklı olmuş bu sefer.






Caudalie Duş Jeli: Benim için herhangi bir duş jelinden farkı yoktu. Üzümlüydü sanırım ama kokusunu sevemedim. Bir süre sonra plastik gibi kokmaya başladı.

Avene Termal Su: Termal suları severek kullanıyorum. Makyaj bittikten sonra pudralı görünümü almak için, nemlendiriciden önce, Beauty Blenderımı ıslatmak için. Genelde marka ayırt etmiyorum Şuanda da La Roche Posay kullanıyorum mesela.

Nuxe Nem Maskesi: Kokusu çok güzeldi ve uyguladıktan sonra cildi gerçekten yumuşak bırakıyordu. Son kullanma tarihi geçeli baya olmuş o yüzden atıyorum. Maske konusunda biraz tembelim.

Kiehl's Hydro Plumbing Re-Texturazing Serumu: Bunun yazısını yazmayı bir buçuk senedir düşünüyordum :) Yine yazamadan bitmiş. Özetlemek gerekirse, hafif formda siz sürdüğünüzde sanki cildinizde suya dönüşen ama güzel nem veren bir serumdu. Ben cilt tipimden dolayı çoğu zaman tek başına da kullandım. Kesinlikle tekrar alınacaklar arasında. 




Organix Argan Oil of Morocco Şampuan: Organix'in şampuanlarını sevdim. Fakat yurtdışıyla kıyaslayınca inanılmaz bir fiyat farkı var. Buradaki indirimli hallerini bile Amerika'nın 3 katı civarı. Bu çeşidi de ilk kullanımdan itibaren saçlarımı yumuşattı memnun kalmıştım. Bittiğinde Biotin&Collagen olanını aldım onu da sevdim. Yalnız şöyle bir şey var ki saç kremlerini bir süre sonra kullanmak mümkün değil! Ürün çok kıvamlı, ambalaj ise çok katı. Sıkamıyorsunuz.

Pantene Şampuan: Bu şampuan firma gönderisiydi yoksa benim gidip de alacağım bir ürün değil. Saçlarım boyalı olduğu için sülfatsız şampuanlar tercih ediyorum. Kardeşim kullanıp bitirdi, sorduğumda ise memnun olduğunu söyledi.




Pure Beauty Nemlendirici: ''Cildim karma, yağlı bana uygun fiyatlı bir nemlendirici önerir misin?'' diye soranlara cevabım bu krem oluyor. Bitirdiğim ikinci kutu. Jel formlu, çabuk emilen ve gayet güzel nemlendiren bir ürün. Watsonslarda satılıyor.

Isotrexin Sivilce Kremi: Geçtiğimiz yıldan beri kullanıyordum. Sivilce çıktığında üstüne lokal olarak uyguluyorum. Fakat cildi yakmasını sevmediğim ve şuan daha etkili bir krem kullandığım için tekrar alacağımı düşünmüyorum.

Maybelline The Falsies Black Drama: Drugstore'da sevdiğim rimellerden kendisi. Daha önce de kullanmıştım. 3 ay sonra kuruyan bir şeye çok para vermeyi anlamsız bulan kaç kişiyiz?:)Kıvırması ve hacim vermesi güzeldi. Yeni şeyler denediğim için bir süre tercih etmem sanırım.


Görüşmek üzere! :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder