6 Ocak 2016 Çarşamba

The Body Shop'ta Online Alışveriş Başladı

Günaydın!

Belki biliyorsunuzdur, The Body Shop'un online alışveriş sitesi açıldı. Şehrinde The Body Shop olmayıp ürünlere ulaşamayanlar için de oldukça iyi oldu. Darısı Bath and Body Works'ün başına diyorum.

Geçtiğimiz günlerde http://www.thebodyshop.com.tr/ 'de ve mağazalarda %50'ye varan indirim başladı. Bu yazıyı yazmaktaki asıl amacım ne kadar gönderdikleri hediyeler için teşekkür etmek gibi gözükse de aslında sizi indirimden haberdar etmek istedim :) Buna ek olarak üye olduğunuzda e-mailinize bir de %10'luk bir indirim kodu geliyor.

Birkaç hafta önce bana ulaşıp istediğim 2 ürünü yılbaşı hediyesi olarak bana göndermek istediklerini söylediler. Ben de uzun zamandır merak ettiğim ürünleri sepetime ekledim.





Camomile yağın methini  Türk ve yabancı bloglarda çok duymuştum. Makyajımı bununla ve sıcak bir havluyla çıkarmayı düşünüyorum artık. Çok daha kolay ve pratik olacağına eminim. Pamuklarla yüzümü ordan oraya çekiştirmeden daha iyi olacak gibi düşünüyorum bakalım :) Kullandıkça fikirlerimi paylaşırım.

Bir de buna ek olarak E Vitaminli Göz Kremini seçtim. Göz kremim biteli çok olmuştu ve ben de elimdeki tester ve deluxe boyları değerlendiriyordum. Bu günden itibaren bu kremi de cilt bakım rutinime dahil ediyorum. Yine aynı şekilde yorumlarımı paylaşıyor olacağım.

Bazı ürünlerde indirim sadece %15 iken bazılarında özellikle setlerde %50, %60 indirimler var. Elimde bu kadar ürün olmasa kesinlikle değerlendireceğim bir indirim olurdu.

The Body Shop Türkiye'ye tekrar teşekkür ederim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder